Politica de retur

CONTACT

Pentru orice informație legată de comenzi, retururi sau reclamații, vă rugăm să ne contactați:

E-mailinunultoate@gmail.com

Program: Luni – Vineri, 09:00 – 16:00


POLITICA DE RETUR

La toateinunul.ro, satisfacția clienților este prioritatea noastră. De aceea, oferim posibilitatea returnării produselor în termen de 14 zile calendaristice, conform legislației în vigoare (OUG nr. 34/2014).


Condiții generale pentru retur:

Aveți dreptul legal de a vă retrage din contract în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Pentru a exercita acest drept, este necesar să ne notificați în scris, trimițând un e-mail la: inunultoate@gmail.com.

Produsele trebuie returnate în aceeași stare în care au fost livrate: noi, nefolosite, cu toate accesoriile, sigiliile intacte și în ambalajul original nedeteriorat.


Produse care NU se pot returna:

Produse de igienă sau cosmetice desigilate (ex: fațete dentare, creme, dispozitive corporale);

Produse testate sau utilizate;

Produse fără ambalaj original sau cu etichete lipsă/rupte;

Produse achiziționate din alte magazine;

Produse cu urme vizibile de uzură, deteriorări sau accesorii lipsă.


PROCEDURA DE RETUR

Trimiteți cererea de retur în termen de 14 zile de la primirea coletului la: inunultoate@gmail.com, cu următoarele informații:

Nume complet;

Număr comandă;

Număr de telefon;

IBAN și nume titular cont pentru rambursare.

După validare, veți primi prin e-mail detalii despre procesul de ridicare a coletului de către curier.

Pregătiți coletul:

Ambalați produsul în ambalajul original;

Includeți toate accesoriile, etichetele și documentele aferente.

Rambursarea se face prin transfer bancar în termen de 14 zile lucrătoare de la recepționarea produsului și verificarea acestuia.


Diminuarea valorii produsului

Conform art. 14 alin. 3 din OUG 34/2014, dacă produsul returnat prezintă uzură, accesorii lipsă, ambalaj deteriorat sau urme de utilizare, ne rezervăm dreptul de a reține o sumă corespunzătoare diminuării valorii. Veți fi informat înainte de rambursare.


Produse deteriorate la livrare

Dacă observați deteriorări la livrare, contactați-ne în maximum 48 de ore de la primirea coletului, cu:

Fotografii clare ale ambalajului și produsului;

Număr comandă;

Descrierea situației.


Alte informații utile

Produsele returnate fără notificare prealabilă nu vor fi acceptate.

În cazul comenzilor multiple, termenul de 14 zile se aplică individual pentru fiecare produs livrat.